Tenkiu..Klik2 My Hearbeat Yaa :)

Jom Register Heartbeat.Tenkiu..Klik2 My Hearbeat Yaa :)

Thursday, December 30, 2010

Contest Banyaknya Selipar Anakku

Sweetmama joint Contest anjuran Orked

ini la antara koleksi kasut my son
koleksi kasut my son ni xde la byk..tp ade nilai setiap kasut ni..

1) kasut adidas oren - ini kasut pertama zaquan..papa zaquan yg belikan..adidas original..papa zaquan beli pakai duit bonus dia...masa beli kasut ni zaquan baru berusia 4 bulan..tp papa zaquan excited sgt nak beli utk hero dia ni..umur zquan 1 tahun baru muat n guna kasut ni.

2) Kasut Nike Merah - Kasut ni pun Papa Zaquan yg beli kan..Nike Original..bonus jgk time beli kasut ni..utk hari raya 2009..n sampai skrg masih muat..

3) Kasut Crocs Hijau - ini kasut hadiah dari papa Zaquan sempena besday zaquan 2 tahun pada 6.6.2010 Original Crocs..Kasut ni la yang paling Zaquan suka n pakai sekarang.

4) Kasut gmbr Telur & Itik - Pemberian dari Acik Zaquan - Cute MuM

5) Kasut2 yg tersusun kat depan tu pulak...sweetmama yg beli untuk zaquan..sbnrnya masa zaquan berumur setahun stgh ke bwh sweetmama sgt suka beli kasut atau selipar utk zaquan..tp yg murah2 jerk la..murah tp nmpk cantik..byk selipar dia sweetmama beli..tp selipar xdela sweetmama simpan..kasut2 ni mmg sume masih dlm simpanan sweetmama

Nama Anak : Muhammad Khair Zaquan bin Muhammad Khairi
Umur : 2 Tahun 6 Bulan
Saiz Selipar : 6 / 28
Tempat Tinggal Skrg : Bandar Baru Bangi, Selangor.


Due Date: 31 Disember 2010
Jom Joint : KLIK SINI

2 comments:

ch@ said...

saaaangat comel ok, geram-geram. nak masuk jugaklah =) sempat tak?

EiJa ZaQuaN said...

@Cha :hehhe..cha sempat masuk ke tak..

eija pun last minute br masuk..